Benvidos!!!

Ola amiguiños, benvidos ao noso blog, a partires deste momento compartiremos as nosas historias e todo o que acontece na nosa aula con vós, deixádesnos?

miércoles, 29 de febrero de 2012

RUSELL EL BORREGO

portada-russell-borrego_grande

Esta tarde tivemos unha contacontos marabillosa, a cal nos presentou a historia de Russell el borrego. Este conto narra a divertida historia dun diferente cordeiro, que non é capaz de durmir; inténtao durante longas horas, de diferentes posturas…. ata que por fin, é capaz de durmir ……, pero sabedes como?. Preferimos deixar aberta  a porta á curiosidade de todos e de todas, convindándovos a que procuredes a resposta no seo do libro.

        1

Sen lugar a dúbidas, Robert Scotton, o seu autor, namorounos a todos presentando nas mans de Marta, unha historia que ben a poderiamos contar antes de nos deitar. Pero, que fan os picariños para durmir?:

Pablo: eu tapo os ollos e punto.

Rocío: e eu estou un pouco desperta, e despois durmo.

Uxía: empezo a pensar a pensar, estou moito tempo durmindo, ata que as galiñas fan ruido e xa me desperto.

Alicia: me quedo despierta y después me duermo.

María: mami leme un conto e tápame.

Rubén: algunas veces mamá me le un cuento, algunas veces  no.

Carla: yo teño sede e vou a cocina e bebo, e despois teño sono e durmo; tapo os ollos e non teño nada de medo.

Marcos: antes de durmir merendo (referíndose a cena)

……….

E, agora só falta Russell, onde estará?. Xa estará durmindo?.

img031

img025img026

img028

img027

img030

 

 

 

img029

3 comentarios:

Vanessa dijo...

Gracias Marta, esperamos o vindeiro conto con moita ilusión.

silvia arca dijo...

Que graciosos os debuxos dos picariños!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanessa dijo...

A verdade e que teñen moita imaxinación, grazas polo comentario.

A RECETA DO DÍA

Escribide aquí os vosos comentarios

Visítannos dende...

SE NALGÚN MOMENTO VULNERAMOS A PROPIEDADE INTELECTUAL OU OS DEREITOS DE AUTOR, POR FAVOR, COMUNICÁDENELO E QUITAREMOS A ENTRADA CANTO ANTES. MOITAS GRAZAS