Benvidos!!!

Ola amiguiños, benvidos ao noso blog, a partires deste momento compartiremos as nosas historias e todo o que acontece na nosa aula con vós, deixádesnos?

lunes, 10 de octubre de 2011

ONDE VIVEN AS ARAÑAS

Nos nosos faladoiros seguimos a tratar o tema das arañas, nesta ocasión a cuestión era a seguinte:

ONDE VIVEN AS ARAÑAS?

Rubén: no burato da terra e tamén hai hormigas.

Pablo: nooo, nos buratos viven os grilos.

Rocío: viven dentro das merendas, ... bueno, a veces.

Silvia: nooooo.

Uxía: viven nun coco tamén.

Silvia: nas telarañas.

Profe: e onde atopades as telarañas?.

Pablo: no parque, a veces pegadas no tobogán .

Sarai: no meu xardín.

Silvia: nos meus columpios están colgadas.

Alicia: cuando voy con la abuela al monte.

Rocío: no meus jardines.

Carla: no jardín.

Manuel: eu vexo no monte e na carretera.

María: cando era de noite o meu irmá máis e vimos unha araña dentro da casa e matámola.

uxía: na miña casa vin unha no comedor era grandísima e peluda.

Pablo: eu un día vin no zoo unha tarántula.

Profe: e de que están feitas as telarañas?

Rubén: de fío

Rocío: de paja

Manuel: de alpaca

………

O faladoiro cerrouse por hoxe, pero seguirá aberto nas mentes dos cativos e das cativas, quedará algo máis por saber das arañas?.

No hay comentarios:

A RECETA DO DÍA

Escribide aquí os vosos comentarios

Visítannos dende...

SE NALGÚN MOMENTO VULNERAMOS A PROPIEDADE INTELECTUAL OU OS DEREITOS DE AUTOR, POR FAVOR, COMUNICÁDENELO E QUITAREMOS A ENTRADA CANTO ANTES. MOITAS GRAZAS