Benvidos!!!

Ola amiguiños, benvidos ao noso blog, a partires deste momento compartiremos as nosas historias e todo o que acontece na nosa aula con vós, deixádesnos?

martes, 23 de abril de 2013

UN LEMA, UNHA FLOR



Baixo a frase "Un lema, unha flor", a biblioteca do noso cole, encabezada por Biblo, a nosa mascota, quixo facer un chamamento a todos os rapaces do colexio, na procura de lemas relacionadas coa lectura ou co feito de ler para conmemorar o Día do Libro.

Os Picariños non quixemos quedar atrás e confeccionamos unha bonitas flores con lemas ben dispares. Algúns dos escollidos foron:
  • Leo porque me gusta aprender. 
  • Eu leo porque me gustan os contos. 
  • Leo porque me gusta.
  • Eu leo porque vexo contos moi chulos.
  • Eu leo para aprender. 

2 comentarios:

Anabel dijo...

Foi una actividade moi chula.Quedáronvos moi ben os lemas e as flores.

Vanessa dijo...

Pois si profe, a biblio sempre intenta achegarnos novas propostas arredor da lectura e do feito e ler ás cales nos repondesmos encantados.

A RECETA DO DÍA

Escribide aquí os vosos comentarios

Visítannos dende...

SE NALGÚN MOMENTO VULNERAMOS A PROPIEDADE INTELECTUAL OU OS DEREITOS DE AUTOR, POR FAVOR, COMUNICÁDENELO E QUITAREMOS A ENTRADA CANTO ANTES. MOITAS GRAZAS